vrijdag 15 juli 2011

MUNTKETTING ♥♥

Heejj iedereen,

ik ga weer iets nieuws vertellen over sieraden, namelijk over de muntketting.
Deze zomer is deze ketting echt een trend, het leuke eraan is: je kan de munten telkens verwisselen en dus heb echt iets afwisselends. Ik heb het over deze kettingen:


Dit zijn dus de kettingen, ze zijn van het merk: Mi Moneda. Op het plaatje hieronder zie je hoe het werkt

 
                                                 
Zo ziet een muntketting eruit. Het is eigenlijk gewoon een ketting met een houder eraan. In die houder kan je munten doen, op een munt staan vaak 2 plaatjes: op de voorkant en op de achterkant. Je kan er allemaal verschillende munten in doen en dat is natuurlijk super leuk. Je hebt ze met diamantjes, met vrijheidstekens, met hoofden erop, met buddha en met nog veel meer! Je kan dus lekker afwisselen! Je hebt ze ook in verschillende kleuren: Goud, Brons en Zilver! Ook de houders kan je vervangen, dus als je een keer een Zilveren wil in plaats van een Gouden kan dat dus ook!






Ik heb er zelf ook 1, ik heb hem gekocht bij de flitz:


Ik heb geen echte Mi Moneda maar hij lijkt er wel op. Die van mijn was 15,-Hij is brons en op de munt staat een koniging. De echte Mi Moneda's kosten soms wel over de 100 euro, maar dan heb je wel een hele gave ketting. Sommuige munten kosten maar 12, 50 per stuk andere 22,50. Als je een ketting wil bestellen ga dan naar: http://www.mimoneda-plaza.nl/

Dikke kus
Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten